duminică, 11 iulie 2010

Zboara pasarica! You are free now!

ATENTIE , TEXT SUBTIL POLITIC!!!!
Avand in vedere ca mi-au taiat ticalosii curentul peste weekend pentu o restanta de 60 de lei, pune-le-as sigiliu la cuc si ca preafrumoasa marghi s-a jucat de-a uite contul, nu e contul, cu mine, ma vad nevoit la lumina lumanarii sa-l rog pe colegul Jorge Luis Borges sa ma imprumute cu un fragment de text pana maine. O relatare scurta despre un trib aparte in care eu imi regasesc iubitul popor. Futu-i in gura de oligofreni.


RELATAREA LUI BRODY


Voi traduce cu fidelitate raportul, alcătuit într-o engleză incoloră, fără a-mi îngădui alte omisiuni decît ale vreunui verset din Biblie şi ale cîte unui curios pasaj referitor la practicile sexuale curente la Yahoos , pe care bunul prezbiterian le-a încredinţat cu pudoare latinei. Lipseşte prima pagină.
...al ţinutului bîntuit de oamenii-maimuţe(Ap emen) îşi au lăcaşul aşa-zişii Mlch, pe care eu o voi numi Yahoos, pentru ca ' îi atribui lui valoarea pe care o are în cuvîntul scoţian loch. (N.a-> Yahoo - în limba engleză, „brută, om grosolan".
Cititorii mei sa aibă în vedere natura lor bestială şi pentru că transliteraţia precisă este aproape imposibilă, dată fiind absenţa vocalelor din asprul lor limbaj. Indivizii din trib nu trec, socot, de şapte sute, numărîndu-i şi pe cei din neamul Nr, care locuiesc mai spre sud, în hăţişuri. Cifra pe care am propus-o e ipotetică, întrucît, cu excepţia regelui, a reginei şi a vrăjitorilor, ceilalţi Yahoos dorm unde îi apucă noaptea, fără să aibă vreun loc fix. Febra paludică şi incursiunile continue ale oamenilor-maimuţe le împuţinează numărul. Doar unii dinte ei, foarte puţini, au nume. Pentru a se chema unul pe altul obişnuiesc să se împroaşte cu noroi. Am văzut, de asemenea, unii Yahoos care, pentru a-şi chema un prieten, se trînteau la pămînt şi se rostogoleau. Din punct de vedere fizic nu se deosebesc de Kroo, decît, poate, prin fruntea lor ceva mai joasă şi prin nuanţa arămie care mai temperează negrul pielii. Hrana constă în fructe, în rădăcini şi în reptile; beau lapte de pisică şi de lilieci, şi pescuiesc cu mîna. Se ascund pentru a mînca, sau închid ochii; tot restul îl fac în văzul tuturor, asemeni filosofilor cinici.
Devorează cadavrele crude ale vrăjitorilor şi regilor, pentru a-şi asimila virtutea lor. I-am dojenit pentru acest obicei; şi-au atins gura şi pîntecele cu mîna, poate pentru a arăta că morţii alcătuiesc şi ei o hrană sau - dar acest lucru este, desigur, prea subtil - pentru ca eu să pricep că toate cîte le mîncăm sînt, la urma urmelor, carneomenească.
În războaie utilizează cu îmbelşugare pietrele, precum şi imprecaţiile magice. Umblă goi; arta veşmîntului, ca şi aceea a tatuajului le sînt necunoscute.
Vrednic de atenţie e faptul că, avînd la dispoziţie un podiş întins şi plin de iarbă, unde se află izvoare cu apă cristalină, ca şi copaci răspînditori de umbră, au preferat să se îngrămădească în mlaştinile ce înconjoară baza, găsindu-şi, parcă, desfătarea în străşnicia soarelui ecuatorial şi în murdărie. Coastele sînt abrupte şi ar fi putut alcătui un soi de zid împotriva oamenilor-maimuţe. în Scoţia, în ţinuturile înalte, clanurile îşi înălţau castelele pe culmea cîte unei măguri; le-am invocat vrăjitorilor obiceiul acesta, propunîndu-1 drept pildă, dar totul a rămas zadarnic. Totuşi, mi s-a îngăduit să-mi înjghebez coliba sus pe podiş, unde aerul nopţii este mai răcoros.
Tribul e condus de un rege, înzestrat cu puteri absolute, dar bănuiala mea este că cei ce guvernează cu adevărat sînt, de fapt, acei patru vrăjitori care-1 asistă şi care l-au ales. Fiece prunc abia născut este supus unui amănunţit examen; dacă prezintă Unele stigmate, ce nu mi-au fost dezvăluite, e ridicat la rangul de rege al neamului Yahoos. E mutilat pe loc (he is gelded), i se ard ochii şi i se taie mîinile şi picioarele, pentru ca lumea să nu-1 poată distrage de la înţelepciune.Trăieşte exilat într-o cavernă, al cărei nume este Alcazar(Qzr ), şi unde nu au drept să intre decît cei patru vrăjitori şi cele două sclave care îl slujesc şi-1 ung cu bălegar. Cînd izbucneşte un război,vrăjitorii îl scot din cavernă, îl exhibă în faţa tuturor celor din trib pentru a le stimula curajul şi-1 duc apoi, purtat pe umeri, în cel mai crîncen loc al bătăliei, în chip de steag sau talisman. în asemenea cazuri lucrul cel mai obişnuit este să moară îndată, sub pietrele azvîrlite de oamenii-maimuţe.

sursa aici: http://www.scribd.com/doc/2961175/Relatarea-lui-Brodie-1970

Aaaa, multumesc marghi ca ai alungat singurul cititor. Garceo, sa stii ca mie mi-au placut dumele cu avocatii. Daca le gasesc in mail le pun la loc.