luni, 5 iulie 2010

Revizie

Am stat de vorba cu colegu' de blog si pana mai adaugam noi un iisus, o melodie, un potpuriu de culori... chiar, sa nu uiti de romica puceanu, ostape! Tot scotocind prin arhiva de mess sa'i dau lu' sarmanu' o poza s'o puna pe undeva, ia peste ce am dat.
Io zic ca atunci cand n'avem chef sa postam, ceea ce mie mi se va intampla pen'ca io nu pot sa scriu chestii inteligente la comanda, sa stau, sa inventez, sa ma screm, s'o frec pe ma'sa, mie doar mi se'ntampla si'atat, mai bagam cate ceva din arhiva de mess sa intre prostii sa zicem ca facem si noi trafic. HĂHĂHĂ. Trafic. HĂHĂHĂHĂ. Ostape, mersi de Obama. Nu'ti multumesc ca mi l'ai adus pe kaosmoon, ca io m'am bagat prima'n seama cu el. Desi ti'am mai zis io, sunt de parere ca e un bot. Ai vazut cum posteaza la aproximativ fix doispe noaptea? Plus ca am senzatia ca e naspa. Nu cred ca m'as fute cu el. Adica poate ca da, da' sigur, sigur da limbi naspa, asa repede fara buze si cu ochii'nchisi. Ma rog, vedem. Vezi si tu cu Lorena. Fii libidinos cum stii tu asa, cum mai incerci si cu mine cateodata.
Asa, am dat peste asta prin arhiva de mess. Mi s'a parut hilar la momentu' respectiv, ca'l cautam pe Bendeac, ca nu'l am la favorite si cand am dat sărci pe "mihai" am dat din greseala pe viteazu' si iaca ce'am aflat:
http://ro.wikipedia.org/wiki/T%C3%A2rgul_de_Floci