duminică, 4 iulie 2010

Era prea lung si'mi vin idei gramada, nu neaparat bune, si fontu' e de cacat si n'am pe cine sa rog sa'l schimbe. Jenant, stiu

Ostape, sa ma iubesti, ba, ca merit.
A, stai! Am uitat. Bai, scoate ma mizeria aia cu o poezie de blog. Io nu ma pricep si'mi e lene si mi'ai dat directive sa nu ma bag in biznisurile tale. Oricum, e de cacat. De unde ti'a venit ideea asta? Si cu galbin. Nu vreau sa stiu!
Auzi, unde sunt Iisusii pe care i'am comandat? Unde'i Obama? Doamne, cat ma poti scoate din sarite! Nu pot sa plec undeva sa'mi vad de treaba, sa te las responsabil cu ceva ca tu tot cum vrea pula ta faci. Adica incomplet ca sa nu zic prost. O mie de draci ce mi'ai facut. Ce ti'am spus io tie? Ce'am discutat noi, m? Deci daca nu bagi Iisusi, nu stiu ce fac. Nu mai raspund de reactiile mele. Imi calc cuvantu' si'ti sterg din posturi. Fac circ si panarama. Mai ales ca azi e 4 iulie. Mergea un Obama mic.
Bai, deci am vorbit cu asta ca facem frumos. Elegant. Tiganeste. Sa ma simt si io confortabil. Si cand vin, ce vad? Backgroundu' pe care io l'am ales si toata combinatia aia de neam'prost cu roz si rosu' de te dor maselele de minte, poza cu rapirea din serai, aia de impact, tot io...
Fa'ma sa ma simt si io bine! Fa si mie pe plac o data!
Tu vezi ca "iisuşii" se scrie la fel si invers?
Hai sa'ti zic ceva usor ironic. Vezi acolo unde scrie superba si mirlanu' ala nesimtit care nu face niciodata nimic? Am incercat sa schimb, ca tu apari primu' si se'ntelge ca tu esti superba. Daca schimb si scriu "mirlanu' ala nesimtit etcetc..." se schimba automat si ordinea, adica io apar prima si tu al doilea. Imi asum acu', asta e.

Rectific, a mers.
Rectific din nou, n'a mers.
Imposibil, cineva se joaca acolo. Nu, serios. Nu's nebuna, da'o'n ma'sa. Ostape, iarasi stai pe invizibal sau se futu asta intr'un fel dubios? Nu'ti bate joc de nervii mei.

O sa beau o bere. Pentru ca numa una am. Cumparata de maica'mea. Asta e ceva dramatico'amuzant. E misto sa ai blog. Ma gandeam ca dupa ce'nvat sa'l manaresc poate chiar o sa'mi si placa. Si o sa ma obisnuiesc si o sa'l concediez pe ostap. Sa'si faca singur blog, ce chilu' Maritii? Pai da' ce? Io am fost cu ideea. Apropo, ostap, nu ti'am citit posturile. E imposibil. Tre'sa facem scrisu' cu negru si nitel mai mare, cred. Bine, impropriu spus "sa facem". Sa fac. Dupa ce ma rog de tine cu ceru si pamantu' si sfintii apostoli si toate neamurile lor. Numa ca acu' nu's in dispozitie.
Nu stiu, e bine'asa? Ma dor ochii, nu'mi dau seama. Ziceti si voi astilaltii.