joi, 8 iulie 2010

Mondenitati

Azi ma plictiseam. Si pentru ca atunci cand ma plictisesc, ma mananca'n cur aprig, m'am enervat pe coblogatar si i'am recuzat dreptu' de a mai posta. L'am sters din lista de autori a blogului. Auzi tu, sa'ndrazneasca el sa se gandeasca la a face glumite cu tenta amenintatoare... ca'mi da el MIE ban. Ptiu, fute'm'as in pestii tai. El inca traieste sub impresia ca nu'i merge bine netu.
Carevasazica, revenind la actualitati. O idee buna ca sa te bagi cu blogu'n seama e sa dezbati pe scurt ultimele stiri. Cam cum face zoso. Mi se rupe mie ca e asta vechi si ca stie si ca vrajeli. Daca vreau stiri ma uit la televizor, ascult la radio, citesc o gazeta, ies la un spart de seminte'n scara blocului. O alta idee buna e sa'i injuri p'aia care se baga cu blogu'n seama si au succes, ca sa ai si tu succes de pe urma lor. N'o sa fiu nici prima, nici ultima care'i injura pe zoso, arhi si bomboana de pe coliva, vis urit, aceast triunghi al bermudelor unde nici pula n'o mai gasesti. Io nu'i suport organic. Nu le inteleg rostu'. In fine, nu vreau sa m'agit. Nu, nu vreau. Da' uite, pot si eu sa fac mai mult decat arhi si zoso la un loc. Sa vorbesc despre actualitati si mancare in acelasi timp.
Cum am aflat io de marirea teveaului.
Se facea ca ma aflam intr'un loc urit de mine. Unde singura bucurie, daca tot n'aveam cum sa ma fut ca'mi seaca orice urma de dorinta cand ma aflu acolo, era, desigur, sa ma duc in crasma. Crasma pe care o frecventez relativ des cand ma aflu in locul acela urit de mine si urit in general. Stiu meniu' pe dinafara. Si'n engleza. Old chicken breast grandma style baked in the oven si alte trufandale. Nu e cala bulgari unde gasesti "ţuice" in meniu, da' merge d'o aroganta culinara.
Si fiindca eram intr'o dispozitie generoasa si nici prea foame nu'mi era, simteam nevoia sa arunc cu banii aiurea. Pur si simplu. Si am comandat ce'am gasit io mai scump, ca ultimu' cocalar cu lant de aur de la turci, sa vada lumea ca am de unde. Sa moara dusmanii mei de ciuda. Ba, si vine mancarea. La cat de snoaba sunt si la cate "basini de Buftea ai in cap, făî", nu eram la prima abatere de genu' si stiam si cum ar trebui sa stea inclusiv smegma aia ciocolatie pe marginea farfuriei. Ma uit eu asa. Ceva nu era bine deloc. Si'ntreb politicos: "nu va suparati. da' garnitura unde e?". "pai stiti, de cand cu teveau', s'au scos garniturile din portii". "ahaaa". Habar n'aveam despre ce vorbeste. Stiu doar c'am dat 40 de roni pe cochilii goale si'am dres'o elegant din paine. Dupa care mi'am comandat si legumele care trebuia(u?) sa fie pe post de garnitura. Si nu le'am mancat ca m'am enervat. Bine ca nu mi'am comandat si'un cocktail, ca poate venea cu paharu' si paiu' si'mi explica cu privirea aia de caprioara ranita'n aripa ca "stiti, de cand cu teveau' si cu inundatiile si cu rata somajului, nu mai servim si continutu'".