vineri, 30 iulie 2010

Sarah pe deal

Cum nu spuneam, am fost in weekend la munte. Soare, frumos, beutura, pizdos. Da m-o mancat pe mine in pula sa ma duc sa ma pis. M-am gandit sa ma pis pe un stup. Nu mai zic ca era de albine si nu de vaci, ca intelege oricine in afara de prostu care zice miere de albine si icre de peste.
Asa, deci cum ma manca pe mine in pula, m-am gandit sa ma pis pe un stup sa vad si io cum ii sa te pisi pe cineva care munceste. Ce crezi ca m-o intapat pe mine in pleoapa de la ochiu ala bun? O albina, clar, ca vacile erau pe terenu de fotbal.
In trei minute aveam pleoapele umflate, pulsand nervos ca pizda lui Marghie si cu o mancarime la fel de mare. Sfat de la mine:
Degeaba freci locul cu inversunare, degeaba folosesti Ben Gay (fara legatura cu Bendeac) sau alte cacaturi, toata treaba ii sa-ti bagi pula. Pana la urma trece.

Pana seara am inceput sa vad ceva printre pleoape si mi-am amintit de vremurile in care imi scoteam io capul din pizda. M-am nascut a doua oara.
Acum creca nu are cineva impresia ca io is chiar asa de carnat incat sa ma pis pe stupi.
Am folosit un mic tertip sa va pot arata o poza cu pizda lui marghi. Si poza ii foarte pe bune, va jur!