marți, 13 iulie 2010

Telejurnal

Revenind cu stiri din teren, acuma ar trebui sa postez despre chestiile care ma enerveaza, de una singura, deoarece mi s'au dat indicatii precise sa nu mai amintesc in posturile mele despre cel al carui nume nu poate fi amintit. E ca atunci cand scriam la revista al carei nume nu poate fi mentionat. Hei! Dar e bine! Cineva chiar crede ca eu pot scrie si pentru un moment scurt din timp, m'am lasat si eu amagita de iluzia asta. Vorbind cu cel de a carei persoana nu ma mai pot lega in posturile mele niciodata despre ce sa declaram oficial, n'am ajuns la nici o concluzie viabila. De fapt eu si insusi personajul care nu mai doreste sa'i dezvalui identitatea nu prea stim ce s'a intamplat exact. Suntem la fel de confuzi ca atunci cand eu am intrat, futu'i natia ma'sii de imbecil, si'am constatat cu stupoare ca ŞOC! Moment in care m'am intrebat daca e pur si simplu mai genial decat mine, ceea ce ar fi fost si mai ŞOC!, ceea ce s'a dovedit, totusi, a fi doar o banuiala nefondata. Da, am de'a face c'un idiot, nu mai este urma de'ndoiala. Si este numai vina mea si'o recunosc in totalitate.Eu sunt vinovata ca'i pica neinspiratului maciucii lu' Hector curentu', io's de vina ca'l caut si la ma'sa'n cur sa'l bag la loc in blog ca sufera de probleme grele gen unde sa'si mai puna pestii aia de cacat, pe stanga sau pe dreapta? ca un singur animal nu era de'ajuns; tot io's de vina ca nu am inteles ce'nseamna "drepturi de blog". Ce pizda mamii tale exprimare e asta ba, provincialu' curului meu? Invata, in durerea mea, sa te exprimi coerent cand vrei ceva.
Dupa ce am adunat zglobie atatea puli cate n'oi putea eu duce si toate neamurile mele care'au fost si va sa fie, am constatat ca ups! vai! "sunt un cretin fara simtul umorului". Ei bine, ca sa vezi.
Desigur, acum va lua'n serios si aceasta sarada. Se va oftica si ploaia Apocaliptica de puli se va revarsa peste noi toti, ca tot au anuntat astia ca se lasa cu precipitatii.
A FOST O GLUMA! INTELEGI? Garcea, mai posteaza tu te rog niste bancuri pentru cel caruia mi s'a interzis sa ma adresez si pentru urmarelu' de kaos moon, ca pe alea le mai inteleg si ei. Poate'si fac blog impreuna, ca asta roz imi place mie.

L.E. Oare poti ramane gravida de la maciuci primite'n retina? E, atunci numele inculpatului tot tre's'apara undeva.