marți, 13 iulie 2010

La revedere, tabara draga!

O sa-mi cer scuze inainte celor care au intrat pe blogu' asta si celor care vor intra, daca va mai fi cazul. Ce urmeaza sa scriu este doar o reactie fata de neoameni.

Marghi, draga mea,am dat copy-paste dupa un text care mi-o placut tocmai pentru ca nu aveam posibilitatea sa postez din cauza glumitei tale de a-mi recuzita, vorba ta, manca-mi-ai pula, dreptul de a face asta pe blogul initiat de mine la rugamintile tale insistente, vaca aleatorie care ne esti!

Te-am rugat la inceput sa ma lasi a ma juca si eu de-a blogul nostru, asta insemnand inclusiv partea de design si editare comentarii, pe care oricum nu aveam de gand sa le moderez, spre deosebire de tine, inghititoarea noastra de puli anonime.

Nu ma intereseaza absolut deloc in ce parte a blogosferei vanezi tu pulele atat de necesare tie pentru o dispozitie oarecum omeneasca, futa-te dumnezo cu cea mai mare umbrela heineken de la cea mai mare terasa din bucuresi si deschideti-o-ar in pizda pe muzica relaxanta a ploii de vara. Zic asta ca sa-ti amintesc faptul ca pe kaos moon il citesc regulat si tot eu ti l-am recomandat si tie, pisa-ma-s de pe bicicleta pe toate mormintele aliniate cu alea ale stramosilor tai, cristosii ma-tii de curva nerecunoscatoare, si fute-ma-s in toti miticii care nu stiu aprecia un prieten.

Baga-mi-as pula si caca-m-as in fluierul ciobanului bucur care v-o adunat pe toti muistii care dau tepe de dragul de a iesi ei in evidenta ca smecheri, farisei ai bunului gust si iubitori de sclipiciuri fara valoare, ciori care sunteti!.Daca aveai chef sa te folosesti de cineva era recomandat sa mai astepti ceva timp si sa te folosesti de sicriul lui mamaie-ta sa dai o tura pe dambovita cu el si sa vaslesti cu prapurii, dupa ce i-ai scos din pizda ma-tii, fute-m-as in acceleratorul de particule si in toti savantii care nu au lucrat la realizarea masinii timpului sa ma fi putut intoarce si eu sa-i arat lu' tac-tu, manca-i-ai pula ,cum se ruleaza un prezervativ. Lui si vecinilor de scara.



Gonoree usoara iti doresc. Si ma cac pe blogul nostru.