duminică, 4 iulie 2010

Superior

Buna seara. Băi, am venit. Nu'l gasesc pe ostap, probabil ca e dus pe la futut sau zace beat pula pe undeva ca nu e'n stare de amandoua d'odata. Ostape, sa'ti cada tie coiu' bun si ochiu' prost daca nu te gandesti si la mine. Asa ca las aici ca sigur intra intr'o frenezie sa'si verifice toate cele 3 comentarii de la MILF si Petrov. Vroiam doar sa'ti zic ca'mi place cum ai aranjat pe'aici. Nu e tocmai cum mi'am imaginat cand ne'am decis sa facem asta ÎMPREUNĂ, da' merge pentru'nceput si sunt absolut stupefiata c'ai reusit sa faci ceva de unu' singur. Ca n'ai terminat, e scuzabil. Macar de'ai avea si pula la fel de mare ca orgoliu', de te'ai infipt asa in blogoree ca degetu' uscat in pizda virginei.
Totusi, cand mi'ai trimis semeseu ca sa ma'ntrebi daca dai drumu' la blog si ti'am zis ca nu, am crezut in naivitatea mea ca vei tine cont. Doar discutasem ca facem treaba aia cu chestiile care suge. Pentru sufletu' meu, asa. De'nceput. Asa'mi trebuie mie daca'mi fac blog cu toi betivii care mai publica fara acordu' meu diverse chestii pe care le'am scris. Si pe care ti le'am trimis timid, bai bou' baltii care esti, ca vroiam sa'ti doresti sa ma futi pentru talentu' meu nu numa pentru ca arat de'a dreptu' ravasitor, ca pe tine puteam s'te pacalesc daca erai singur si neinfluentat decat de bere. Eh, good old times.
Trecand peste muia eleganta de'nceput cu care'i eram datoare lui ostap, imi cer io scuze'n numele lui ca a futut startu'. Am o fixa cu treaba aia cu chestiile care suge - fixatie feminina - si promit c'o fac, numa sa se'nduplece lejer haoticu' sa faca si el ceva oarecum productiv si cu cap. Si ÎMPREUNĂ. Io gandesc si tu scrii. E un targ cinstit.