vineri, 23 iulie 2010

Ţîţă şi pizdă

Asa cum v'am promis si pentru ca sunt o fire generoasa, o sa va arat titele.



Si pentru ca, dupa cum observase cineva, "ţîţele" nu se incadreaza la categoria sex, am zis sa va ofer si'un bonus. Va arat si pizdă.


Pizdă care se sterge la gura:



Pizdă care a scris un post doar pentru ca'i placea cum ii sta ţîţa'n rochie:




Nu stiu cine e pizda asta, da' era la mine pe flickr si m'am gandit sa v'o arat fiindca e si cu ţîţă:




O pizdă pe care n'o vom uita niciodata:




Două pizde. Sau doi pijdi. Ma rog, primul cuplu de lesbiene casatorit oficial in Romania:
cererea in casatorie e aici. n'as fi pus link, da' merita


Tot doua pizde:




Si acum, momentul mult asteptat, am pastrat ce era mai bun la sfarsit. Pentru adevaratele doamne:





Cine credea ca o sa'mi arat titele, e un imbecil si poate sa dea linistit in judecata google. Ca sa se convinga ca nu e doar o parere izolata.