joi, 15 iulie 2010

Pasarica alba'n cioc de la capu' din mijloc

Proud to work a playboy



"Lorena Lupu spune:
iulie 14, 2010 la 11:31 pm

Ostap, eu pe tine voiam să te întreb ceva: mie îmi place tare mult cum scrii. Nu vrei să îţi dau eu drept de blog şi aici? Te fac admin, cu o singură condiţie: eu nu îţi moderez comentariile tale, tu nu le moderezi pe ale mele. (Moderarea rămâne activă pt. că am mult prea mulţi trolli.)"

Stai sa citez si sursa, sa fiu muierstically coirect: http://lorenalupu.wordpress.com/

Ma, eu cre'ca am convins'o ca tre'sa'i dai la muie, ca daca iti da ea "drept la blog", nu poate fi decat treaba serioasa asta, tre'sa dai si tu ceva la schimb. Sa'mi multumesti, sa'mi zici si saru'mana cu proxima ocazie. Profita si tu acum cat e calda. Numa fii cu bagare de seama daca va faceti blog impreuna si va apucati de gatit, au reduceri la farfuriile de plastic turcesti cu model floral roz, tigaile tefac cu bulina rosie si gelu' de par "călos". Cado' de la nasa mare, ca'mi sunteti simpatici tare si te visez ca pe urmatoru' arhi.
Si sa ai grija sa'i schimbi nisipu' lu' Pulica.

L.E.:
Garcea,eu pe tine vroiam sa te intreb ceva, doua puncte, imi esti tare simpatic. Stiu ca nu este intrebare. Acum urmeaza, asa de tare m'am emotionat ca nici nu mai stiu unde sa pun semnele astea de'ntrebare. Nu vrei sa si noi doi impreuna? Sa ma scot si eu din penibil? Am ajuns la concluzia trista ca pana si bancurile tale sunt mai amuzante decat posturile lui ostap.