marți, 6 iulie 2010

Andreea Esca si Cristina Topescu s-au lins...

Andreea Esca si Cristina Topescu s-au lins pe bot de la favorul pe care obisnuiam sa li-l fac uitandu-ma la stirile prezentate de ele. Bine, ele si celelalte pe care nu mi le amintesc, dar asta nu conteaza pentru ca am ales doua nume la intamplare pentru titlu. Bine, ma uit la stiri cam odata la doua luni dar nici asta nu conteaza.

„Fernando Alonso s-a apucat de baut. Mai multe detalii in cateva momente.”

Nino nino danonino si pula mea, a fost ceahaa mai buna inghetata a verii , ce-i iubitule, intotdeauna ti-ai dorit un fiu si tampoanele pentru femei cu ciclu de culoare albastru-translucid.

Bun.

„Fernando Alonso si-a achizitionat un teren cultivat cu vita de vie si va produce un produs viticol care o sa-i poarte numele.”

Sa ma beti!

„Tragedie in localitatea Labia Mica. Apocalipsa vine din...livada.” si-mi trage, vaca, zambetul ala complice ca vai ce o sa ne radem la stirea ei.
”Mai multe amanunte de la corespondenta noastra de la fata locului. Cordelia?”

Cordelia: „Buna seara si bine v-am gasit cei doi soti se aflau impreuna in fundul gradinii si isi faceau nevoile sub un prun batran de 16 ani in timp ce isi admirau veceul pe care il inaugurasera in acea zi langa prun cand deodata au fost loviti de o ploaie de proiectile......vegetale.”
Ce s-a intamplat? Cordelia.

Cordelia: „Dupa aparente se pare ca o pala de vant a creat o trepidatie a crengilor si victimele au fost efectiv bombardate cu fructe de marimea acestei prune” si ne arata pruna. (era o pruna mare, recunosc)

„Intr-o localitate din jurul unei biserici o femeie a descoperit un semn divin in....branza. Despre ce este vorba, veti afla....dupa pauza.”

Nino, nino, danoniiiiino, farmacia inimiiiii catena, cand eram mica am cazut cu inghetata intr-un tufis si mi s-a infipt un bat in pizda, a fost ceahahaa mai buna inghetata a verii.

O femeie din satul in care locuia a gasit in branza agatata de piciorul mesei la scurs un orificiu cu o forma perfect asemanatoare cu sfincterul moastelor sfantului Hemorodie pe care ea cu gura ei il sarutase cand a fost la vecernie sau unde pula mea merg batranii la pogo. Barbatu-so se jura ca gaura nu a fost acolo cand a pus el casu la scurs da io cred ca el l-a avut. Cat a dat baba la gaini, el a iubit casul.

Aaaaa, am uitat de stirea cu inundatiile. Cica un om gospodar si-a izolat gardul din jurul ograzii cu folie de nylon si Siretul l-a lasat in treaba lui.Omul isi construise un mic Amsterdam in curtea casei. Io totusi ma intreb de ce si-a construit un ardelean casa pe malul Siretului.
Si ui asa ma cac io pe stirile voastre pentru retardati pana cand o sa se ajunga la mult mai atractivul format japonez „Newsreaders gang-bang” indragit de toata lumea.

Marghioala?


P.S. mi-ai sters counteru, futa-te pestii! Daca imi scoti si pestii, te fute Dumnezo!