luni, 2 august 2010

Ta2

E pă trend mai nou sa'ti tatuezi stelute cat si unde'ncap. Nu stau acu' sa expun diversele curente din istoria tatuajelor care au curpins era crinilor, a ancorelor, a zarurilor si'a corazonurilor espinade ca daca sunteti pasionati, ii futeti un sărci pe google si va lamureste el. Da'mi explica si mie cineva de ce in halu' asta?

Ce'ai? Ti'a indus cineva ca te'ai nascut pe planeta maimutelor, nu'ti mai aduci aminte in ce galaxie era si'n cinstea epifaniei ai decis sa ti'o tatuezi pe toata pe mufeza? Nu e de frumos. Deloc. Si io's o persoana intelegatoare si toleranta cu tendinte masochiste, de'aia mi'am facut blog.

Pe de alta parte cu asta as aprofunda ceva daca as avea cu ce. Stiu, ca e ca si cand ai face sex cu placinta americana, un big mac sau orice alt produs vandabil, da' mie asa'mi inspira. Cateodata imi plac lucrurile ieftine. De'aia mi'am facut blog.
Uite, in schimb asteia i'as fi recitat poezii. Daca stiam vreuna.
Sub clar de sticla de Courvoisier. La o carciumioara de fite la sosea. Pana cand ne'a aratat ca este nu numai proasta. Iarasi, nu stau sa dezbat penibilul evident. Ca nu e cazu'. Cum s'arati divin si sa'ti faci asa ceva? Este o ironie pe care eu n'o pricep? Cateodata imi plac lucrurile divin de penibile. De'aia mi'am facut blog.

Imi zicea cineva mai demult ca e foarte excitant mult prea cunoscutul tramp-stamp. Ca atunci cand o dai pe la spate, vezi cum se misca cu totu', mai ales daca esti si putin lovit in freza de cateva niste beri. Cateodata imi place pe la spate. De'aia mi'am facut blog.

Ideea de baza e ca vreau sa ma tatuez si sa renunt la blog. Mi se pare just.