vineri, 13 august 2010

Cheers, mate

Mai tineti voi minte cand v'am spus io mai demult ca m'a rugat Ostap sa postez ceva si m'am luat cu altele si am uitat? Nu, normal ca nu. Dar iata ca mi'am adus io aminte. Emisfera mea aia mai... mai... mai... bai, mai nimic, ca pan'la urma io's aia amuzanta si inteligenta si el e de fapt e o sfertosfera, ca'i platesc pensie alimentara impreuna cu Lorena, - dar simtiti'va voi liberi sa completati acolo peste puncte - asaaaa, acest Ostap, a castigat ceva. Adica na, a iesit al doilea la un concurs de afise, deci puteti sa afirmati ca el e ala mai talentat dintre noi doi, care eu n'am participat, care el a facut bani din internet, spre deosebire de mine care ma prostituez pe gratis, cum se tot mira Petrov cat sunt de frumoasa.
Acesta este afisul:In numele intregului colectiv "Oana Cuzino, musacaua si tu suge" Ostape, tin sa te felicit. Mica noastra familie e foarte mandra de tine ca esti premiant, mai ceva ca atunci cand te'ai imbatat si mi'ai zis ca sunt singura femeie din viata ta si ca'i multumesti zi de zi Domnului Dumnezeu si Sfintei Fecioare din rigips din Blaj ca s'a'ntamplat sa ma'ntalnesti. Mentionez ca fac asta doar pentru ca mi s'a dus buhu ca's o catea nenorocita si'ncerc si eu sa fac un gest frumos, in speranta ca ma scot.
In cinstea ta, supun atentiei domniei voastre niste afise cel putin la fel de reusite, din alt domeniu ce'i drept: