duminică, 22 august 2010

post scris la betie

salut! sunt arhiblog si azi am tinut dieta. dupa aia am mancat o suta de mici si am baut o bere leffe. si ardelenii is naspa.

salut! sunt visurat si azi m-am certat cu tanti de la chioscu de covrigi ca i-am cerut covrigi si ea o zis ca cati vreau si io am zis ca doua bucati. ea o zis sa aplec cabina ca-mi da ea doua bucati, ca era mare si avea palma grea si mi-o dat trei bucati. jos politia romana!

salut! sunt zoso si azi noapte am depasit o pizda proasta. cumparati samsung mentolat! si cititi catavencu fara maini!

salut! sunt simona tache si sa-mi sugeti pula!

salut, sunt piticu si hugh jackman nu-i wolverine ca-i motanul danila. si io am ochelari de lemn.

salut, sunt marghioala si va iubesc. mai ales pe ostap bender.

salut, sunt mos iisus si ti-am adus un cadou in cur de la reduceri. o sa te doara mai scurt.


pa, copiii!