vineri, 20 august 2010

Cod galben cu pula portocalie.

Stateam azi(ieri) la terasa si am auzit o frântura de discuție: „La explozia solara am stat in casa. La tv spuneau ca lumea a iesit la plaja cu copii si cu gravide. Ce inconstienti!” Mi-am adus aminte de eclipsa totala din doua mii si ceva cand vecina, tanti Mariana, mi-o zis cu ingrijorare: ”Ostap, mama, du-te repede in casa ca vine sfarsitul lumii!”
Dupa ce le-am zis respectivilor cat de batuti in cap consider io ca is si ca fenomene de genu asta se intampla anual de miliarde de ani, am ajuns acasa si am cautat pe net. Da, explozii solare de genu celor din 4 august au loc de 40-50 de ori pe an si nu afecteaza cu nimic planeta. Cacatu regurgitat de jurnalistii cretinoizi are gust mai bun decat o informatie cinstita de pe un site serios. Hidrocefalilor!
Am promis sa nu ma mai uit la stirile televizate da vad ca nu scap de infuzia de imbecilitate cu care sunt tratati semenii mei.
In pula mea, vedeti ca maine intre orele 16-21 timpul si spatiul vor fi relative. S-a documentat pizda de Andreea Cretulescu si a aflat de unu Albert E. care a demonstrat asta. La sfarsitul lunii august, aria cercului va fi pi r patrat spre deosebire de aria patratului care se va mentine la patratul laturii opuse.
Nu va lasati copiii si gravizii in soare intre orele 12 si 18. S-ar putea sa-i arda soarele.In pizda mamii voastre, nu-i lasat in apa ca s-ar putea intoarce inecati. Nu-i lasati in curtea blocului sau a casei ca sigur o sa se intoarca mai batrani cu cateva ore.
Nu va uitati la soare fara ochelari de protectie! Exista pericolul orbirii.Corect. Io de mic copil imi doresc sa stau in cur si sa ma uit la soare, ore in sir, sa-l admir in toata splendoarea lui. Am incercat de sute de ori da n-am putut.
M-am saturat de coduri galbene si de portocalii. ”Bula, treci in casa ca-i cod portocaliu! - Da si afara ploua .”De cand pula lu Busu ii zice la ploaie cod galben sau portocaliu?

Stire de ultima ora: "Cu cinci minute inainte de a muri, Madalina Manole inca mai traia.”

Ma duc sa ma scobesc in cur cu betisoare de urechi cu un singur capat.