sâmbătă, 7 august 2010

O dupa amiaza placuta de caine cu dj Misunderstand

Buna ziua, sunt Marghi :D (suna cunoscut, cemah?). A trebuit sa intervin, pentru ca stilul lui Ostap de a pune link-uri in post e la fel de depasit ca si melodiile pe care le asculta. Trebuia sa las asa postu' initial si'apoi sa'l pun p'asta frumos si curat ca sa ies eu in evidenta si el sa pice de prost.

Prima piesa ii una care ma obsedeaza ca o aud zilnic in toate cofetariile si ceainariile in care merg.
Canta unu sau mai multi metrosexuali, nu stiu, ca nu ma pot uita la asa ceva, da' ce stiu ii ca unu de-acolo care canta cu voce de bambi gatuita o castigat ceva labareala de concurs cu cantat din gura. Alege Asia parca. Atentie, trupa se numeste Deep Central si i-au zis piesei "In love" sa poata refrenui linistiti :"anal love". So, toata lumea:
ANAAAAL LOOOOVE, ANAAAAL LOOOOVE!


Continuam cu alta melodie romaneasca draga sufletului meu, in care doua fete simpatice si doi baieti urati canta despre apa. Una dintre ele era chiar buna, buna da am inteles ca intre timp o dospit. Deci cu mine:
UN OCEAAAN IN DESEEERT DACA-MI DAI MUIEEEEE!


O piesa raegge desi urasc muzica aia si pe toti care asculta asa ceva si fumeaza tot ce-i leganat de vant. Sau poate nu-i raegge da aia asa arata. Oricum:

WILL YOU HIT ME IN THE BALLS? shubi dubi, vedeti voi.



Clasic si de bun gust: RICHAAARD, TOUCH MEEEEE! uhuhu ahahaha uhuhu ha



Si la final, pentru romantici un alt hit clasic al carui singur defect e ca in locul versurilor "put your hands on my shoulders" ar fi trebuit sa fie "put your legs on my shoulders". Adica umeri-craci, ma, ce tot o plimbi atat?

PUT YOUR LEGS ON MY SHOOOOULDERS!


Din pacate, pe trilulilu nu aveau melodia aia asa ca am ales una asemanatoare. Oricum, ideea ramane aceeasi.


Si acum un slagar pe care i'l dedic lui Ostap, desi stiu ca majoritatea ar crede ca mie mi se potriveste mai bine. Listen: