sâmbătă, 29 ianuarie 2011

Sucţiunea de reclamatii

M'am trezit brusc ca ma cunoaste o gramada de lume care'a vorbit cu mine si cu care nu ma cunosc si ca am un comportament reprobabil. Io's o fiinta sociabila, blajina si impaciutoare atunci cand o data la trimestru scrasnesc din dinti, strang din buci si ma hotarasc sa ies din casa si sa iau contact cu oamenii pe termen scurt . Asa ca dom'le, io zic sa facem asa pana nu vine primavara si iar intru'n perioada oabla. Nu numai ca sunt dispusa la dialog si conciliere mai putin, da' cine are ceva de condamnat si de reclamat, sa vina aici la mine si sa'mi spuna pasul lui. Ca i'au taiat pensia, ca l'am injurat acu' 3 ani, c'a l'am lasat gravid si nu'i mai da statu' bani, ca i s'au ofilit florile'n glastra, ca a murit Paunescu si viata nu mai e la fel. Uite, va invit aici. Veniti de va varsati ofurile, injurati sistemu', reprosati'mi chestii pe care nu le'am facut, pe care as putea sa le fac sau pe care imaginatia voastra le'a nascocit in ceea ce ma priveste. Acum, aici. Repede, ca nu ma tine mult.