duminică, 9 ianuarie 2011

Maria Carneci exista!

N-as fi crezut niciodata ca exista Maria Carneci in realitate. Io eram convins ca ii doar un personaj fictiv, ca Bula, pe care il folosesti in discutie sa razi de unu mai prost care asculta muzica populara si sa-i zici ca el asculta Maria Carneci. De exemplu ca si cum ai vrea sa razi de unu prost care asculta muzica proasta si inventezi niste nume stupide gen Smiley sau Dj Project, nume care reflecta cam ce muzica de cacat ar canta cineva cu asa nume.

Noa si tocmai discutam cu cineva despre emisiunile de la tv si io ziceam ca ma inerveaza o femeie urata si grasa care apare la toate emisiunile si vorbeste una-ntruna fara sa zica nimic si se hlizeste si baga dume ca o nanasa de la o nunta din Apahida cu jocuri de cuvinte cretino-sexuale cum ar fi spargatorul de buci sau in capula masa, jocuri de cuvinte pe care le aud la toti imbecilii si care lor vesnic li se par amuzante. Jocurile de cuvinte nu-s amuzante! Jocurile de cuvinte is idioate!

- Monica Tatoiu? ma intreaba cineva ala.

- Nu ma, nu Monica Tatoiu! Ii alta proasta si ii mai grasa si merge la emisiuni de divertisment cu “cireasa de pe mort”( joc de cuvinte oarecum acceptabil preluat de la vecinu Cimpoaca) si “si blondele gandesc” aia cu Dan Negru si la alte emisuni cu multi oameni care stau in picioare.

- Maria Carneci, zice.

- Hahaha! Du-te ma-n pula mea ca nu exista Maria Carneci!

- Ba exista!

Noa, asa am cautat io pe google si am gasit-o pe Maria Carneci, femeia care vorbeste sa se auda vorbind si care cica, chiar canta muzica populara. Aia era, sa-mi bag!

Si ce am mai observat io la Maria Carneci ii ca seamana tare bine cu Gigi Becali care, la fel, vorbeste fara el si apare la televizor in toate pauzele dintre reclame.

Ia ui aici:

Maria Carneci


Gigi Becali
P.S. - Sa nu vina cineva sa-mi spuna ca exista si cantaret Smiley sau Dj Fly Project ca ma arunc in Tarnava de pe podu de fier.