joi, 30 septembrie 2010

O zi cu super nanny

Oare numa’ mie imi place Irina Petrea zisa si Supernanny sau „ psihologul nostru de serviciu”?
Cu gurita ei vesnic intredeschisa din cauza dintilor un pic prea proeminenti mi se pare partida ideala de sex oral cu toate sfaturile si eventual dojanele pe care le-as primi de la o supercalificata in psihologia copilului. Jur ca as prefera-o pe Supernanny inaintea unei Simona Metrosenzual aia sau Bianca Dragusanu ailalta. Care-s niste vaci.




Are tot timpul si un zambet semipervers in coltul gurii care exprima mult mai multe decat grija si dragostea ei fata de copii. Te astepti in orice moment sa iti zica:

Am inchis copiii in baie, hai sa ne-o tragem repede!

Da nu despre fanteziile mele cu femei cu gura intredeschisa voiam io sa zic. Da ma gandeam ca Irina ar fi cea mai potrivita in mediarea conflictelor din mass-media. Mi-o imaginez la masa cu Traienel si cu Emil certandu-i:

Traian, tu fiind mai mare trebuie sa fii mai intelegator cu Emil! Lasa-l pe el cu jucariile lui si tu joaca-te cu ale tale! Uite, rad copiii de el.

Si tu, Emil, trebuie sa ai personalitatea ta. N-o sa mai rada copiii de tine daca o sa iei atitudine. Nu te baza pe Traian fiindca, ai vazut , el doar profita de naivitatea ta.

Sau:

Vadim, cand iesi cu Ardealul in fata blocului, nu trebuie sa te ratoiesti la ceilalti copii! Nu vor sa ti-l fure, vor doar sa-l atinga si ei. Nu toti copiii au primit ce ai tu si nu-i bine sa fii egoist! Hai sa te sterg la gurita! Si nu-i frumos sa le zici bozgori!

Sau:

Oana, draga mea, nu e bine sa strigi la mama ta! Ea e fiinta care ti-a dat viata si care te-a crescut. Intr-o zi o sa ai tu grija de cimitirul tau, acum joaca-te cu Pepe si lasa-i pe cei mari sa vorbeasca cu nenea Diaconescu.

Sau:

Catalin, daca tu ai decis sa urmezi calea asta, e doar hotararea ta. Dar nu trebuie sa minti sau sa ascunzi acest lucru. Altfel prietenii tai n-o sa mai aiba incredere in tine. Minciuna nu-i cea mai potrivita solutie!

Tare mult mi-ar placea s-o intalnesc pe Supernanny cu gura ei intredeschisa. Sper doar ca, la tigara de dupa, sa nu ma intrebe de teme.