miercuri, 13 octombrie 2010

Electricianul sau de ce sa nu te speli pe picioare in chiuveta

Cand am intrat in sala, statea nemiscat intins pe spate.Cu un prosop plin de sange strans lipit de coapsa am fost poftit sa ma asez si sa declar ca nu fac alergie la anumite anestezice si ca nu am probleme cu inima. Mi-a cerut sa semnez si am intrebat daca am voie sa semnez cu stanga. Aveam. Ba chiar, dupa ce am semnat, domnita mi-a declarat ca am semnat foarte frumos.

In sala de operatie mi-a zis sa ma asez pe pat.

Pe burta?” intreb io.

Cum pe burta, ca doar te-ai taiat la mana?!”

M-am taiat la cur, doamna” i-am raspuns. „ Imi pare rau ca v-am dezamagit.”

Doctorul, foarte simpatic de altfel, m-o cusut repede si eficient. Nu inainte sa exclame: „Ti-ai sfartecat buca! Hehehe!”

Inapoi in sala de asteptare a pacientilor. Electricianul era in aceeasi pozitie, intins si nu dadea semn ca ar vrea sa se ridice. Un tip de varsta mea, cu gatul in ghips si cu un topor infipt in cap m-o anuntat cordial ca ma asteapta o fata si ca m-o cautat. Glumesc. Toporul nu mai era in capul omului da' urma ramasese.

Anesteziat, privind femeia de servici cum spala pe jos ca un jucator din liga profesionista de hockey, sfatuindu-si in acelasi timp colegele cum sa prepare o zacusca a-ntaia, am auzit dintr-o sala vecina un strigat ce mi-a sunat ca numele meu. Am intrat repede crezand ca-mi iau diploma si scap dar inauntru o tanti doctorita ii futea palme unui mos cu masca de oxigen pe fata si striga: „Trezireaaa! Iesiti afara, va rog!”

Electricianul n-a reactionat nici de data asta.

Am primit hartiile, sfaturile si felicitarile si am dat sa plec. Am intors inca o data privirea catre electricianul meu de care ma simteam deja atasat si am iesit. De aseara incepand o sa am un „V” de la Vendetta, de marime considerabila, toata viata pe buca dreapta. Sau de la victorie. Accident casnic in paranteza”gresie”, pula mea.


P.S. : Nu stiu daca bietu om era chiar electrician da io asa am simtit.