luni, 28 iunie 2010

Marghi spunea:

Tot trollând prin oraş, după ce-am petrecut o oră la un epilat mă tăie brusc pişarea, de emoţie şi durere, în carfur. Şi micţionând corespunzător, mi-au picat ochii pe următoarea mostră de înţelepciune budistă scrijelită pe uşa toaletei:
„Analfabet nu e atunci când scrie ceva ce nu-ţi place ţie ci atunci când nu scrie corect, analfabet-o”. 0724 786 548
Aveam doar aparatul fofo la mine şi n-am putut să imortalizez fraza ca să-i susţin veridicitatea, telefonul mobil era în geantă, iar mâinile mele oricum erau prea ocupate cu protejarea intimităţii din lipsă de încuietoare. Doresc să mă revanşez pe această cale şi
să-i mulţumesc autoarei pentru lectura deosebită care mi-a facilitat activitatea:




Îmi cer scuze pentru calitatea pozei similară cu cea a hârtiei igienice şi a replicii, dar aveam o apăsare.